Novell-Kapitel 1

Faan!!
Jag springer fram till garderoben.
Var jag tvungen att glömma att slå på larmet!!
-Skynda dig nuu! hör jag mamma skrika från nedervåningen.
-jaaa,skriker jag tillbaks.
När jag kommer ner sitter mamma och svär över min pappa.
-Vad har han gjort nu då?frågar jag irreterat.
-Han lämmna oss för det där jävla jobbet,säger mamma och slänger glass på tvn.
Min pappa är millitär.
Han jobbar året runt. Jag har träffat honom typ 6 gånger och jag är 16 snart 17.
-Där är han!skriker mamma till.
Jag springer fram till tvn och kollar på killen mamma pekar på.
Han är stor och ser farlig ut. I handen har han ett jätte stort vapen.
-Blää,skriker mamma.
-Äsh,säger jag och går fram till tvn och torkar av glassen.
Det plingar på.
Jag springer fram till dörren.
Där står han: Justin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0