Novell-kapitel2

-Tja,säger Justin och kramar om mig.
-Hej biebs,säger jag.
Justin ler mot mig och tittar in i lägenheten.
-Har ni målat om eller nåt?frågar han mig.
-Nja,säger jag. Mamma har bara målat den väggen.
-Hej Justin,säger mamma som pricis har kommit till hallen.
Åhhh vad pinsamt!!
Mamma har morgonrock på sig och håret är i en ända röra.
-Hej mrs Joe,säger Justin artigt.
Justin är alltid så artig,gullig och snäll.
-Hej då,säger jag och skyndar ut.
När vi kommit ut säger Justin:
-Asså du jag måste på konser i Atlanta,säger Justin och tittar ner i marken.
Jag glömde att säga att jag är bästa polare med Justin Bieber Popstjärnan.
-Men Justin,säger jag och stannar honom.
-Du lovade att vara hemma i minst en vecka inte tre dar,säger jag.
-Jag vet vad jag sa,säger Justin och tar min hand.
Åhh just det jag ljög lite jag och Justin är mer än bara vänner, men ingen vet det.
-Du var ju på turne hela året förra året,säger jag och får en tår.
Justin torkar bort den och säger:
-Du jag kan fixa att du kommer med.
-Jaaa,skriker jag till.
När vi precis tänker kyssas kommer massor av Papparzzi!!
-Vad ska vi göra??frågar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0